Maar liefst 18 spelers deden mee aan het jeugdschaaktoernooi, waaronder maar liefst vijf spelers die geen lid zijn van de club. Dat betekende echter niet dat deze kinderen niet schaken konden, want zij wisten behoorlijk wat partijen te winnen en zelfs in de prijzen te vallen. In groep A won Finn (3 punten) voor Bas (2 punten. In groep B had Tijn 3 punten en Joel 2 punten. In groep C werd Boaz eerste met 3 punten en in groep D hadden Lucas en Xaf beide twee punten.

De spelers in groep A in actie.